Procedura DOA (ang. Dead On Arrival) dotyczy nowego towaru, który uległ uszkodzeniu w ciągu 10 dni roboczych od dnia zakupu w Incom Group SA. Zgłoszenie w tym trybie będzie zawsze kończyło się wystawieniem korekty do faktury zakupu towaru.

  1. na przesyłce dostarczanej kurierem oraz w opisie uszkodzenia w zgłoszeniu internetowym prosimy umieścić adnotację „Procedura DOA”
  2. towar przysłany do Serwisu, nie zawierający adnotacji, zostanie przyjęty w normalnym trybie serwisowym
  3. na towar uszkodzony (kiedy usterka zostanie potwierdzona przez nasz Serwis) możliwie jak najszybciej wystawiana jest korekta do faktury zakupu
  4. procedura powyższa nie obowiązuje w stosunku do towarów serwisowanych przez wyspecjalizowane serwisy producenta (w tym posiadających zewnętrzne gwarancje producenta)
  5. wymagane jest wypełnienie zgłoszenia RMA na stronie: serwis.incom.pl lub online.incom.pl (po zalogowaniu)
  6. przesyłany towar z procedury DOA musi być dostarczony z kompletnym wyposażeniem